http://hazyq.malaysiac.com/

tu la rumah baru skrg… kali ni aku akan btol2 setia kat sana… hahaha
XD

Advertisements

Wedding | Kuching

December 18, 2009

Salam kepada semua… gmba wedding (pernikahan) ni sbnrya bukan oficial job.. cuma temankan kawan sbb ni kawan kepada kawan… hahaha…. so, dapat la  tengok cara org sarawak bernikah.. akad dia x sama macam kat sgor… aku x shoot banyak pon sbb da ada OP.. so xnk la kacau OP tu amik gmba… kang kena marah plak dgn OP tu plak.. hahaha…  lagipon esok (19-20) aku dapat job kat sini.. shoot nikah & bersanding.. shoot n burn.. so berbaloi jugak la balik kampung… sambil menyelam mnum air… dapat tambah pengalaman kat kampung sendiri.. setahun sekali je balik… so tgk la gmba yang ada ni.. semua x edit.. terus upload…

p/s: kepada org kuching.. sape nk kawen akhir thun dpn.. leh la bgtau.. hehehe…

Merayau Sekitar Waterfront

December 17, 2009

Gambar2 kat bawah ni aku ambil semasa ak lepak kat waterfront. Ada aktiviti hujung tahun (penutupan tahun 2009) anjuran Kementerian Kebudayaan dan Kesenian.. Macam2 pameran dan persembahan diadakan.. Pameran lomo pon ada.. etc..  So, ak smpat lepak dngan founder PhotoHunter Wandy Saeit… so, tgk la gmba yg ada ni…

Kembali Sekali Lagi di Sini

December 17, 2009

Salam kepada semua, da lama ak x bukak wordpress ni sejak bulan 11 haritu,  ni ak kembali sekali lagi dalam wordpress ni..aku pun xtau apa yg ak kejar selama ni.. xde hala tujuan… sekejap BLOGSPOT sekejap WordPress… hahaha.. memang pelik… boleh stress aku dibuatnya…Untuk pengetahuan semua, aku skrg masih lagi kat Kuching..  aku akn balik ke Selangor 23hb ni… banyak gak gmba aku amik kat sini tp disebabkan masalah internet… aku x dapat nk kongsikan gmba2 tu bersama… tp kat FB dan FlickR aku ada letak sedikit gmba… boleh la tgk2 kat sana…

p/s: Selamat Menyambut Awal Muharam, smoga tahun yg mndatang lebih baik dari tahun sebelum ini… InsyaAllah…kalau korg semua nk thu.. aku dilahirkan pada 23Julai1990 bersamaan 1Muharram