Majlis Pernikahan 1 OGOS 2009

August 2, 2009

Semalam aku telah menghadiri majlis pernikan sepupu ayah ku di Kg Jawa Klang.. saje je menembak… dorg da ada OP yg pro.. jadi aku dapat la tgk cmne org pro cover majlis nikah macam ni.. dapat la aku cedok sikit2 ilmu yg ada kat pro tu… so, layan apa yg ada ni..

IMG_3307IMG_3269IMG_3255IMG_3272IMG_3250IMG_3264IMG_3261IMG_3279IMG_3274

HAZIQ

017-2985871

hazyq_04@yahoo.com

Advertisements

3 Responses to “Majlis Pernikahan 1 OGOS 2009”

  1. Razali said

    Dah best dah candid kau ni. Dapat yang muka tengah gelak2 pun syok.

  2. Extenze said

    Wow! what an idea ! What a concept ! Beautiful .. Amazing …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: