KLD TUNAS SAMUDERA

April 4, 2009

KLD TUNAS

KLD Tunas Samudera…

Memberi 1001 kenangan terhadap diriku ini.. Walaupun pelayaran ini mengambil masa 10 hari sahaja..

(Lumut-Langkawi-Lumut)

aku

Ia memberi makna yang terlalu besar kepada diriku ini.. banyak yang aku telah aku pelajari… Bermacam2 aktiviti dan dugaan yang aku hadapi.. Alhamdulillah kerana aku tidak mabuk laut dan diberikan kesihatan yg agak baik… kerana agak ramai rakan2 ku yang tumbang pada hari pertama pelayaran.. Dikesempatan ini juga aku ingin menyelitkan beberapa gambar yg sempat aku ambil ketika belayar.. betulkan-layar

betulkan-layar1sunsettalisunset2

haziq

Alhamdulillah.. x kusangka aku terpilih sebagai PELATIH TERBAIK…

Apakah?? aku pun xtahu apakah kriteria pemilihan… Rasanya ramai lagi yang lebih berkaliber dari aku..

tp xpe… mungkin ia rezeki aku.. Terima kasih kepada rakan2 KLD Tunas Samudera 237/09 yang sentiasa memberikan sokongan yang agak padu.. hee

tidak lupa juga kepada (IPIK) yg terpilih seperti aku dan juga kepada ABG NASIR (I4P) yang menjadi pelatih CEMERLANG

SEKIAN.. akan diupdate lagi

Advertisements

16 Responses to “KLD TUNAS SAMUDERA”

  1. ada said

    wahhh besnye!! nak pegi gak camane?

  2. s0rr0w said

    nice photo u have there.. sape sngka u dpt best student right? anyway.. its yr faith to have it.. congratz once again… forget me not..=) ~out~

  3. s0rr0w said

    1001 memories.. but I’ve more than that.. haha.. xkn g2 ckit jer? lol.. but anyway.. miss u guys damn so much… hope to see u guys in the future..

  4. s0rr0w said

    ahakz.. too much memories with u guyz there.. thats why I benci giler kt pertemuan cuz every pertemuan berakhir dengan perpisahan.. huhuT_T

  5. s0rr0w said

    ahakz.. klu ada chance la.. hope everythings gonna be ok.. I’m not sure whether I have the chance to meet u guyz again.. hrp2 la sembuh bnda ni then everything will be on.. okie?:)

  6. s0rr0w said

    I hope so=)

  7. s0rr0w said

    all the best in life..=)

  8. ruby said

    oy betolla nak pegi. camne2?

  9. cyba said

    njoy..njoy..njoy..
    balik maktab macam nak mati wat assingment n tesis..
    hahaha
    haziq..mane gambar len..hehe

  10. pemadamp said

    uit.. ak berbangga ada kwn cm ko..

    haha.. apa hadiah jdi pelatih terbaek tu?

    (aku terfikirkan duit…)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: