Perkahwinan Pakcikku

March 20, 2009

Nikah Majlis Pernikahan telah dijalankan pada 28 Februari 2009 bersamaan hari Sabtu di rumah pengantin perempuan..

Aku bukanlah Official Photographer bg majlis ini.. tapi aku ingin juga menyemakkan keadaan.. hehehe.. Ini merupakan  kali pertama aku mggunakan SLR aku untuk majlis seperti ini.. Jadi ia merupakan satu platform yang terbaek bagi aku untuk menimba ilmu serta pengalaman.

hantaran

wedding41

myuncle2

uncle

4 Responses to “Perkahwinan Pakcikku”

  1. farkhan said

    huh.. xsangka… kwn ak nie punya bakat besar.. kagum2..hehehe

  2. pakcik ko ke?
    patutla muke ade iras2…
    aku igt ko yg kawen sbb muke nk dkt same…

  3. ada said

    OMG!! muke pak cik ko same ngan ko!!

Leave a Reply

